131216

Hej! Idag är jag hemma med Vanessa, imorgon också. För hon har en sådan jobbig hosta och skulle hon gå till dagis skulle det bara bli värre. Sedan har hon jul ledigt eftersom Leszek får
Semester på onsdag, men hon kommer få gå en liten stund på fredag :) 

Imorse vid 7 gick jag ut och sprang! Skönt! Tränade i lördags och söndags också och tog långa promenader med Vanessa och Emelie. Skönt. Vanessa och leszek sov medan jag var ute och  sprang. de vaknade halv 9. :). Men Vanessa somnade tidigt igår då hon inte sov under dagen. Så vid åtta vaknade hon av sin hosta och var vaken till elva på kvällen. Men gjorde ingenting. Hon var så lugn och go. Jag och hjärtat tittade på Johan Falk kodnamn Lisa. Världens bästa film dock. Så Vanessa fick se lite film på datan. :). 


Nu har jag passat på att städa lite medan hon ser Pettson och Findus. Blir och ta de lugnt idag för vanessas del. Kram!  





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0