131207

Hej! Idag vaknade Vanessa 7.40. Skönt med "sovmorgon" :) åt en mysig frukost tillsammans sedan vid nio drog jag till gymmet. Var inte så värst taggad på att dra dit, är ju ändå en bit dit och i all snö. Men det gick an, jag tränade så hårt som jag orkade idag, blev lite i alla fall :) sedan badade jag och Vanessa tillsammans, så jäkla mysigt. Hon tvättade t.om mitt hår ;) det älskar hon. Hon kanske blir frisör när hon blir stor haha. 

Nu håller leszek och Vanessa på att ta fram julgranen. Taggad är Vanessa kan man säga. 

Om en stund kommer vanessas morfar hit. Han ska skjutsa oss till stan. 
Tänkte äta på La baguette :) sedan kolla julklapp till jobbet och sedan titta efter någon fin lucia dräkt till Vanessa :)  efter det drar vi till vanessas farmor en stund. Kramar! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0