131203

Hej! Efter jobbet tog jag en lång promenad till vårdcentralen och skulle kolla min hand. Han klämde exakt där det gör ont etc men han sa att jag måste försöka träna den, men lite svårt när de gör grymt jävla ont när jag väl har ont. Hmm. 
Efteråt hämtade jag snuttan och vi åkte direkt till stan, skulle fixa legg till mig. Dock så blev det grymt dåligt men efter tre försök och en vimsig snart treåring så fick det bli så ;p sedan gick vi till lagerhouse och köpte hem lite smått och gott. Försökte hitta en julklapp men den fanns inte. Gah. Får titta runt lite i helgen. :). 

Sedan kom nessis morfar och hämtade oss. Skulle till posten och hämta ut en fåtölj vi beställt till sötan. Åh vad glad hon blev!!! :):). 


Imorgon blir det jobb 08.00-16.30. Kram! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0