131201

Hej! I helgen var Vanessa hos sin morfar. Där hade hon det super bra som alltid. :) 
Han hämtade henne vid sex på kvällen i fredags och då stack jag direkt till gymmet :) sedan på kvällen kom Julia över, tog en cider och pratade en massa skit! :) 

På lördagen ställde jag klockan på nio, eftersom jag hade spinningsklass klockan tio. Super skönt det med. Efter det kom Emma, vid tre. Vi färgade håret och pratade om allt mellan himmel och jord och sedan vid tio kom älsklingen hem och då stack vi tre till Bells och kom hem vid ett på natten och slocknade på en gång :) 

Idag blev det en löprunda på 45 minuter och vid halv ett kom Vanessa hem, gick till en resturang där nessas g-mormor bjöd oss alla på mat :) vanessas mormor, moster Rebecca och Allan. Kyckling sallad blev det för min del. 

Har även köpt en klocka hem, klock-byrå. Sjukt snygg. Kan lägga upp en bild sen :) 


Kram! 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0