Aug. 26, 2013

Hallå! En lång dag på jobbet idag. De ringde in mig halv 7 imorse. En mil härifrån, där mina gamla kollegor som jag jobbade med i våras jobbar nu:) jobbade där i torsdags så dom ringde in mig idag :) kom dit åtta ca, tog 45 minuter att cykla. Mer än en mil dit. Slutade strax efter 4. Morfar hämtade Vanessa idag.


Jag och Vanessa åt lite och sedan badade vi tillsammans, la pussel och läste lite böcker. Myshönan! Idag tog det tid för snuttan att somna. Men tillslut så .. Brukar annars högst ta 15 min.

Fick även en kallelse till tandläkaren, inte jag utan Vanessa ;) så blir första gången för henne. Den 10 sept. Halv tio. Ska bli super kul. Jag och fästmannen ska dit tillsammans eftersom det är första gången.

Ska snart sova, upp tidigt imorgon. Vet inte när jag börjar eller vart jag ska jobba. Men någon stans blir det. Så upp kvart i sju.. Vanessa verkar känna av att jag ska upp och jobba, så hon vaknar lagom den tiden också -.- haha. Men då hinner jag pussa på henne lite. Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0