Aug. 16, 2013

Hejsan! Idag tog jag och Vanessa promenad runt skogen, sen till vivalla, till vanessas morfar. Åt på Max, men jag åt kyckling sallad, nyttigare variant. :)
Sedan somna Vanessa, så vi tog en promenad till oxhagen och fortsatte mot stan ;). Köpte kläder till både mig och Vanessa, mums! Shopaholic.
Sedan gick Vanessa och jag hem till oxhagen, Vanessa gick hem själv från stan. Duktiga tjejen som orkar gå så långt??? Gått minst 2 mil idag, skulle inte förvåna mig om det var mer än så :)


Efter det har vi busat som satan i gatan :)

Nu har jag och älskling bokat hotell i Paris. Ett 4 stjärnigt hotell, bra pris, pool, tränings rum, bar, kök i rummet, 20 minuter från eiffel tornet och nära pendel tåg till andra sedvärdigheter :). Så nu är allt klart ;) bara den "minsta" detaljen kvar, att spara pengar. Men det går :).

Kram!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0