Aug. 13, 2013

Hallå! Börjar jobba igen på måndag, eftersom de flesta börjar jobba då och många börjar skolan :) och torsdag och fredag är alla förskolor stängda. Får se om jag får börja redan imorgon, annars måndag :)

Vanessa fick gå en kortis idag i alla fall, så jag hann fixa lite hemma osv, :) hann även springa ( gymmet är stängd denna vecka ) så jag tog en spring tur i skogen. Tre varv runt skogen = 8 km!! Grymt stolt är jag!! Men imorgon orkar jag nog inte springa så mycket, rätt så ont i benen just nu :/ men ett par km klarar jag nog av. Vanessa får gå en kortis imorgon med eftersom hon varit ledig Så mycket och är ledig torsdag och fredag igen, sen tycker hon att det är super kul att komma tillbaka! :) hon blev så klart glad när jag hämtade henne men hon ville nästan stanna en liten stund till :)

Och imorgon ska jag hämta min fina klocka som varit inlämnat en längre period!

Prövade något nytt idag, gjorde Amerikanska pannkakor med bär och banan! Super gott ut. Ser kanske inte så gott ut på bilden, men det var super gott och nyttigt! Vanessa tyckte om det, och hon är rätt kräsen ibland ;).

Nu ska jag mysa med mannen min. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0