jahap, då börjas det igen..

Så jävla synd om Vanessa, på väg hem från jobbet fick jag ett samtal från vanessas dagis, då har Vanessa spytt... Så morfar fick hämta henne, hon spydde över hela honom och sig själv. Sedan här hemma har hon spytt över hela mig och henne flera gånger? nu sover hon. Vad är det för fel? ska vi aldrig låta henne vara ute eftersom hon blir sjuk hela tiden? 4 gånger, varav 3 allvarliga på 2 månader.. Sjukt.. Så jag blir hemma med henne imorgon, ringde en kollega och hon tyckte de var tråkigt men hon förstår att jag måste vara hemma med henne, + att Leszek har varit hemma för mycket så nu är det väl min tur... Mysigt att vara hemma med henne för hon är så go när hon är sjuk, men jobbigt och synd om henne, + varken jag eller Leszek är fast anställda, men vad ska man göra när sitt barn är sjuk? känner själv att jag börjat bli illamående och yr, & även huvudvärk.. Hoppas jag slipper för då måste man vara hemma ytterligare från jobbet.... Kanske bara psyket? men så synd om henne. Jag skulle hellre vilja ta hennes smärta ifrån henne! åh. Kram!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Usch vad jobbigt!!! Jag hoppas verkligen att hon kryar på sig snabbt. Stackaren!! Styrkekramar till er <3

2013-04-23 @ 10:34:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0