130428

Hallå!
 
 
Innan jag åkte till Emelie i Degerfors, så åkte familjen till Marieberg och tittade runt lite. Jag fick en klocka av min älskling, tusen tack! Jag älskar dig! Världens finaste. Sedan köpte jag stövlar till jobbet.. och ett par vanliga skor som inte är högklackat, ha ha.. Nessas morfar köpte med skor, 3 för 2. Sedan kollade vi runt lite, skulle egentligen inte köpa något utan mest åka dit för & kolla runt lite.. Såg ett par fina sommar skor till snuttan, men hon kan ändå inte ha dom än, för det e inte så varmt ute så väntade med & köpa dom tills hon kan ha dom ute, så man vet rätt storlek, men super söta var dom! Sedan fick Vanessa och älsklingen skjuts hem, och sedan begav vi oss till Degerfors, fick skjuts dit, super snällt!
 
Det blev mycket prat, skräckfilm, promenad och lite gottigotti. En mys kväll helt enkelt.
 
Idag kom pappsen min vid halv 2 och hämtade mig, åkte iväg och hämtade Vanessa & babe, sedan drog vi till Marieberg igen, skulle kolla efter lite saker hem + Vanessa fick med sig lite leksaker också, den tjejen ville ha med sig allt hem, haha söt. Sedan åt vi kina mat mumsigt.
 
Nu sover tösen efter mycket bus, jag sitter och funderar om jag ska se nya avsnitt av antingen, Glee, 90210, eller Cougar Town? vene om man orkar med allt ikväll i alla fall haha.
 
Imorgon börjar jag 12.15 .. tror jag om inte jobbet ringer in mig tidigare? men i såfall blir det att lämna snutt på dagis klockan 9, sedan träna i gymmet och sedan cykla till jobbet? och om vädret tillåter, alltså om de inte blir så mycket regn som det sägs ska bli.. Får se hur det blir, men vore skojsigt att hinna med gymmet innan. Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0