130423

Hej hallå!
 
Ja, en jobbig dag har det varit. Vanessa har spytt över mig och henne ett x antal gånger. Hon har spytt upp allt hon ätit, och även om hon inte ätit något. Sedan sov hon från 10 på morgonen till halv 4 typ, vaknade två gånger och spydde dock. Sedan kom Nessas morfar med mat till oss, Saigon. Han var hos oss i över två timmar, busade lite med Nessa, hoppas inte han blir smittad? haha.. Men jag och han har ju som sagt ganska bra immunförsvar, har vi märkt.. I alla fall, ska få en tränings cykel av han!! :P Han har den hemma och använder inte den så mycket, och jag med min noja? mhm, så därför kunde vi typ få "låna" den av honom, ihihi..
 
I alla fall, Vanessa somnade vid 6 igen, och har sovit sedan dess, hon fick välling innan det och har faktiskt inte spytt upp det, woooohoooo.. Kanske börjar bli bättre? Ju mer man sover destu snabbare blir man ju frisk. Även om hon vaknar i natt och om hon skulle bli pigg gör det ingenting, är ju ändå hemma imorgon också. Kommer vara hemma med henne imorgon och torsdag, sedan är ändå älsklingen ledig på fredag så han tar hand om henne då, så då kan jag jobba en dag i alla fall, smsade nyss jobbet och sa att jag kommer på fredag! Hoppas inte jag blir sjuk bara, kommer gå runt i en ond cirkel i så fall :(..
 
Så synd att Vanessa ska drabbas, en vecka i feb ( öroninflamation och svår infektion i kroppen & halsen ) .. FÖrra veckan ( svår infektion i halsen = ledig en hel vecka från dagis ) kom tillbaka i måndags ( igår ).. Gick där en hel dag och sedan fick jag ett samtal om att hon spytt, så nu blir hon hemma hela den här veckan också. När ska detta ta slut? hmm.. aja nu ska jag se FBI pursuit (stavning?) ... Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0