130416

Haha såg att jag skrev söndag när det var måndag.. Måste ha varit trött..

Jobbat som en tok idag, gått super bra! Har ju hand om barnen i olika grupper, ang sopsortering. :) vilket dom verkar tycka är kul!! Varje tisdag och torsdag. Har kommit på en bra plan vi ska göra på torsdag, berättar mer sen när jag planerat lite och om det var en höjdare ^^.
Så fort jag kom hem blev det bad & mys med snuttan. & för att hon inte sovit på dagen slocknade hon redan klockan 6:( funderar på att lägga mig bredvid henne och mysa..& höra på hennes jädrans snarkning hon fått nu när hon är sjuk hehe. Hon ska vara hemma hela veckan för att hon har en sån svår infektion i halsen, stumpan! Vill vara hemma med henne egentligen.. Men båda kan ju inte. Längtar till helgen då jag ska lägga all min energi på stumpan!

Går ju upp kvart i 5 varje dag så kan ju säga att jag är ganska så slut.. 😊

Ha det bra! Snart helg, eller? 😉 Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0