130411

Hallå i stugan!Sitter här med min goda fruktsallad, mums.
 
 
Vanessa somna ganska nyligen, helt utsliten!
Idag var jag hemma från jobbet, mindre kul. Var sjuk igår och i förrgår, men jobbade ändå, envis som jag är. Så sjukanmälde mig idag, så att jag kunde få vila ut mig lite, och ifall jag har något som smittas. Men nu mår jag genast bättre, så jobb imorgon blir det :P Börjar inte förens klockan 10m så lite sovmorgon också på det hela, gött.
 
Skulle hämtat Vanessa mycket tidigare idag eftersom att jag ändå var hemma och mådde bättre, behövde nog mest lite mer sömn. Men nej då somnade jag om och vaknade klockan 2, dock väldigt pigg! Så hämtade Vanessa i alla fall vid 4, lite tidigare. Tog inte med vagnen, så tog en promenad hem istället, det uppskattades av tösen. Sedan sa hon : Sakna mamma och pappa idag! Min goa mysbebis!  Sedan har vi städat och badat, och lagat mat tillsammans. Hon har hjälpt till & skura fönstren, duktiga städtjejen! Hihi..
 
Fredag imorgon, skönt! Blir mys helg med familjen, det är Underbart! Ha det bäst. kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0