130407

Helgen har varit grymt bra faktiskt. Har dock saknat Vanessa så de skriker om det, men eftersom vi gjorde saker hela tiden så har tiden gått snabbare. I fredags kom Emelie hit, tittade på skräckisar, åt lite gott och pratade en hel del.
I lördags så började vi dagen med att träna på gymmet. Sedan tog vi det lugnt hemma och mot kvällen kom det folk hit och då blev det lite fest eller vad man ska säga. Kom mer folk än vad vi räknat med men grymt kul måste jag säga att de var. Sedan blev det utgång, mot Noise, dock var det rock tema?? Men men.. Efter några glas och med bra människor så funkade det i alla fall, hatar fortfarande rock.

Idag så kom min snutt hem!!!! Åh vad jag saknat henne, så de skriker om det! Så idag åkte Emelie hem, och jag älsklingen och våran kära dotter drog till parken, tog med oss matsäck och lekte lite, hon var också väldigt trött så hon somnade redan strax efter 6. Inte sovit på hela dagen, så förstår henne.


Imorgon ska vi ändå upp tidigt, Vanessa ska gå på dagis 7.15-15.30. Så får skjuts av nessas morfar till dagis sen till jobbet. Ska eventuellt vara med på APT på jobbet så slutar inte förens 7 på kvällen. Men bara eventuellt. Får höra med dom på jobbet imorgon.


Nej nu blir det film & mys med älsklingen och sedan sova! Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0