120905

Hallå! Idag var det jobb då, och det blev övertid en timme. Men idag gick det bättre än igår, fast igår gick dock bra det med. Men i alla fall, allt gick superduper bra. Men jag är såååå otroligt trött! Skulle lätt kunna lagt mig nu, men om en & en halvtimme ska jag hämta snuttan, så vill inte riskera att försova mig. Eftersom jag vart vaken sen 4 imorse. I alla fall, idag jobbade vi i ÖB i örebro, så det blev & cykla dit, och hem. Men påvägen hem cyklade jag riktigt många omvägar, t.o.m vilse xD men bara för att dom bygger om som satan i gatan. När jag kom hem lagade jag lite mat. Lite kyckling med Pasta, och två mackor till det. Nu ska jag väl lägga mig i soffan och bara vila lite!! Hoppas man bara inte somnar -.- .. Efter dagis, så ska jag och vanessa följa med pappa/morfar till Marieberg. Glo runt lite, och käka glass. Najs! Få tiden & rinna lite, eftersom allt jag tänker på är & sova -.- samma sak igår, så det fick bli storstädning för att hålla igång ha ha ! Men nu skriver jag bara strunt, men ha en toppenbra dag. Kramz!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0