121010

Hallå! 
 
Igår efter dagis stack jag och Vanessa hem till mormor/gammel mormor. Vi tog en promenad, Vanessa gick riktigt långt faktiskt ;D . Sedan stack vi hem till mormor/g-mormor och åt äppel paj! Mumma.. Efter det så tog vi en till promenad, skönt ute, kallt dock men ändå sskönt. Känns friskt ute typ haha.. Efteråt efter 5 kom Natalie hit. Alltid lika trevligt. Vi busade med Vanessa, jag gjorde mat till dom ;D och till älsklingen som jobbade & matlåda och allt de. Sedan när Vanessa somnat, så tittade jag älsklingen och Natalie på den nya snövit filmen? den var helt okej ibland, men man märkte att vi typ inte var så jätte intresserade så vi började babbla på om allt möjligt istället. Men till filmen åt vi lite gottis i alla fall. Alltid smarrigt... =) Sedan vid halv elva, följde jag med henne en bit hem och strax efteråt la vi oss. 
 
 
Var nyss på möte hos Arbetsförmedlingen, cyklade dit på trögaste växeln i race fart, känns kan jag säga haha xD.. Iaf, de gick väl bra... Men nu är jag hemma, har precis diskat och lagat mat. Så ska lägga mig i soffan & titta på Glee och äta lite mat. I eftermiddag ska vi ta en promenad med Jessica och hennes söta dotter. Kram!

Kommentarer
Postat av: Natalie

Vii får haaa gleee maratooont tyyp :p

Svar: jaaaa ;)
Elly

2012-10-10 @ 18:49:49
URL: http://tyypnattha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0