121008

Tja! =)
 
 

Tänkte skriva ett snabbt inlägg medan vanessa leker så lugnt på golvet, dröjer nog inte länge innan hon gör något hyss hihi.
 
Idag har varit en lugn dag vilken har varit skönt. Först vaknade hon halv sex, så hom somnade helt utmattad redan klockan 9, men jag la mig med henne för var helt slut själv. Hon vaknade inte förns klockan 12 ;o snacka om att hon behövde sova hehe. Men var super skönt för mig i alla fall ;).. Sedan städa jag lite här hemma som behövs varje dag.. sedan vart det den dagliga promenaden och lite lek&bus där ute, i höstvädret. Funderar på om det är dags att börja med overallen på henne, för det är ändå ganska kallt ute. Nu har jag precis badat snuttan, så nu äre bara och vänta på att älsklingen ska komma hem. =) Men först blir det och se Cold case och sedan göra mat till babe. 
 
Ha det bäst. Kram! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0