121004

Hallåa!
 

Jag tycker så synd om Vanessa.. Hon har så ont i tandköttet, där hon redan har tänder, så ingen ny tand som spökar... Men hon har en blåsa ovanför mitten tänderna.. :/ .. Så hon kan varken äta eller sova ( just nu sover hon, men vaknat ett antal gånger ) .. Så synd om henne. oooh, det gör så ont i mig att se henne ha så ont! Hon var alltid den glada tjejen. Nu är hon lite glad, sen får hon hur ont som hellst och bara skriker och skriker. Jag förstår henne, jag vet hur det känns med en sådan blåsa, och det är ju värre för henne som inte kan säga hur ont det gör eller veta hur man ska handskas med det.. Stackars älskade prinsessa! 
 
Ska i alla fall till vårdcentralen imorgon, kvart i 8 ca. Vill ändå kolla upp det, bäst och vara på den säkra sidan. 
Blir nog en hel del sömnlösa nätter och så, men så har de ju varit hela veckan, och bara hon blir bra så gör de absolut ingenting! 
 
Idag blev det träning hela 90 minuter huhu, brukar mest ta 60-70 minuter, men idag blev man mer taggad. I alla fall, sedan efter snuttans dagis så träffade vi Natalie, följde med henne på stan och gjorde lite ärenden, tog en promenad dit. Sedan fikade vi och pratade en hel del, alltid lika trevligt. 
 
Imorgon blir det en tripp till Elin och hennes fina familj i degerfors. Puss! 

Kommentarer
Postat av: Jessica Sandahl

Oj därför hon var grinig sist kanske? :/ Stackars fina Vanessa.... pusspuss

2012-10-05 @ 13:02:17
Postat av: Björn

Jaha såg att du var ute och tog sjumilakliv :) vilken energi ;)

2012-10-05 @ 16:14:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0