121002

Hallå hallå.
 
 
Igår när vi vaknade fungerade int min mobil, iphone 4s. Den hade gått s´önder under natten... det stod att den behövdes aktiveras.. konstigt nog. Så jag har en as gammal mobil, som jag fick låna av pappa. Medan min e på lagning. :/ .. Senare kom Natalie hit, vilket var super trevligt. Hon var här hela kvällen typ. Vi pratade en hel del, tog en promenad och gick till haga där jag hämtade ut mitt paket som kommit =) Beställt typ festkläder =)
I alla fall, så tiden igår gick hur snabbt som hellst typ. Idag skulle älsklingen börja 6 men han försov sig & vaknade 20 över 6, men som tur var kom hans bror och hämta honom så han börja bara en timme senare typ. =) Nej nu ska jag fixa  snuttan innan dagis. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0