*

Jasså? hade fått tre kommentarer som var oläsligt... trodde först det var någon som drev, sedan kollade jag upp ip numret. Tydligen är två från Kina och en från Asien.. fan.. är min blogg ända där borta? hmms :o.. Huuur kom den dit ? ha ha..
 
 
I alla fall, kom hem från föräldrar mötet, vid 8 tiden. Morfar hade Vanessa under tiden. Men eftersom hon somnade lite smått vid 7, och sov till halv 8 så var hon lite stökig, dock väldigt trött så har legat och nattat henne i en timme, och ääntligen, somna hon.. eller ja de märker vi om ett tag om hon går upp ur sängen i alla fall haha.. =)
 
Var trevligt på mötet, träffa alla föräldrarna på förskolan. Dock väldigt tyyyyst, hmms.. Fick sitta i grupper & diskutera också, kändes som förr i skolan typ. Men det var ändå rätt så trevligt där. 
 
Fotografering är det den 14 november, ska bli super kul! Kraam! 

Kommentarer
Postat av: Natalie

Jag viiill ha ett kooort!

2012-10-16 @ 22:03:27
URL: http://tyypnattha.blogg.se
Postat av: annika Eriksson

åh julklappen till mig är klar? ett foto på tösen i ram! haha..

2012-10-16 @ 23:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0