Nu när julen har börjat närma sig, så har alla mina tankar varit på farmor som lämnade oss annan dag jul! Snart ett år har gått, och jag saknar dig som bara den! Våran släkt har i stortsett splittrats och har kanske kontakt med någon farbror osv.. Men i alla fall, jag saknar dig och jag vill ha tillbaka dig! Jag är glad att du fick se min dotter men jag är ledsen att du inte hann se hur mycket hon kan nu och hur snabbt & mycket hon utvecklats. Jag är glad att vi hann fira den sista julen med dig, men ångrar att vi inte kom på juldagen också när vi fick inbjudan! :/
Varken jag eller pappa, (säkert ingen i släkten heller,) är ens sugna på att fira jul längre, för att du gick bort annan dag jul. Men jag, och pappa kommer att fira jul för Vanessas skull, och sätta på ett leende på läpparna och låtsas att allt är bra för Vanessas skull. Hon ska få ha den här jul glädjen.
Har ett kort hemma på ( 5:e generationen ).. där har Vanessa pekat på dig & frågat vem du är, kan stolt säga att du är min älskade farmor & Vanessas älskade G-farmor! Du kommer alltid att finnas i våra hjärtan, jag älskar och saknar dig! Tack för allt du har gjort för oss, under graviditeten hjälpte du till & ställde upp mycket för mig och Leszek, tack! 
 
 


Kommentarer
Postat av: Jessica

Vad fint skrivet Elin, börjar nästan lipa här hemma! <3<3

2012-10-23 @ 12:17:40
URL: http://jessicaulrikanilsson.blogg.se
Postat av: Natalie

Åh vad fint skrivet bejb!
Du vet att jag alltid finns där för dig <3

2012-10-23 @ 12:41:44
URL: http://Tyypnattha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0