121130

Hallå! 
 
 

Idag har jag och Vanessa haft mys dag, i alla fall på förmiddagen! :P Efter lunch och hennes sovstund ( alltså vid halv 2 ca ) så kom Vanesss farmor & faster hit en sväng, de skulle ta med Vanessa i ett par timmar och baka och umgås. Så hon borde komma hem när som tycker jag, så grymt tomt utan henne! Gah.. I alla fall, under tiden har jag tränat, handlat och stor städat! Även hunnit titta Ghost whisperer som jag börjat titta lite på.. Maten är även färdig, till älsklingen. Ikväll blir det eventuellt lite film & gottis. Mys fredag med andra ord, finns inget bättre än att vara med sin älskade familj en sådan kylig dag! 
 
 
Ha en fortsatt trevlig dag! Kramar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0