121118

Hallå!
 
 

Igår var  jag och bästa vän på bio, vi såg Twilight - Breaking dawn part 2, den var så jävla bra! :P
Fyfan den bästa, helt klart. Till filmen åt vi lite gottis också, sedan efter fimen gick vi till rese där vi tog samma buss hem, fast hon till sig och jag till mig. 
När jag kom hem var Matte hos oss, så jag älsklingen & matte tittade på Ice ages 4 haha.. :P
Sedan drog matte hem, och då somna vi ganska fort...
 
Idag fick jag sova till kvart i 9 ca, riktigt skönt må jag säga! & då vare älsklingens tur och sova, jag och vanessa gick ut på promenad, vi sprang faktiskt, tyckte hon var super skoj, och jag med!
 
Nu har hon precis ätit och älsklingen försöker natta henne. Så ska faktiskt slänga mig i badet, fryser!.. Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0