121114

Hallåa!
 
 

Imorse lämnade jag snuttis 08.15, eftersom hon skulle fotograferas!! :P Så idag fick vi ställa klockan på 06.30.. Blev en tidig morgon för oss.. Men vad gör man inte, när hon 'ändå ska fotogtraferas med förskolan för första gången! ':P
 
Sedan blev det gymmet som vanligt,  körde på i 90 minuter. Grymt skönt.. Kom hem och duschade, fixade mig och sedan tittade jag på det nya 90210 avsnittet. Efter det gjorde jag pommes och korv typ, efteråt började jag dammsuga hela lägenheten och ja, städa like always.
 
Om en timme ca, ska jag hämta upp snutt.. Blir förmodligen och ta en promenad till pappa/morfars jobb. Han ska köra mig till stan, ska på ett möte, och under tiden ska han ta hand om henne, så otippat att inte mötet kunde vara under tiden då hon är på dagis? men men, hon får ju va lite med morfar, vilket hon älskar! :P
 
Ha det bäst. Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0