121111

Hejsan!
 
 

Idag är det ju tråkiga söndag, fast farsdag.. =) .. 
Älsklingen fick en tröja där det står : Gilla pappa" och en tumme upp på ;b sedan lite andra smått och gott saker, lite skämt grejer etc. Fick sova till nio idag, skönt som satan.. Efteråt drog jag till gymmet, och tränade stenhårt, gött det med. Nyligen väckte jag snuttan som nästan sovit två timmar ;d .. Hennes farmor och ena farbror är här också. Så de leker lite med henne, tänkte passa skriva lite blogg..
 
 
Filmen igår, TED.. var inte så bra som man trodde ... den var för grov för att gå med sina små syskon med... nästan pinsam.. Sedan snuskig, jag skiter väl i om de e snuskigt och så men att gå med sina syskon på den .. :s sedan skratta man kanske 2-3 gånger, annars var den tråkig.. aja, rekomenderas inte i alla fall. Men var ju ändå myskigt och gå på bio med mina syskon. 
 
Nästa film vi ska se på är Twilight! Längtar som skjutton, men det blir med älsklingen och bästa vän antar jag ? ;)
 
 
Ikväll blir det i alla fall nya Johan falk! Kraam! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0