Västerås tomorrow!

Jag blir så sur på folk som kallar sig vänner. De säger ena dagen att man ska ses men hör inte av sig när den dagen kommer då man ska ses? även om man smsar och frågar : När ska vi ses?" försöker ni undvika då eller? även om de var ni som fråga om man skulle ses?  Liksom vill ni inte ses, fine för mig. Men ni frågar ju ändå, då antar jag att ni ändå vill.. Hmms. Hade något hänt hade ni ju kunnat höra av er och säga det, jag förstår!

Iaf, vem bryr sig om dom! 
:P

Imorgon blire Västerås hela dagen med Snuttan&mormor. Ska hälsa på mamma och co.
Blir grillning och stek i solen & en massa lek&bus. Ska ta en promenad dit halv åtta på morgonen,
för ska möta mormor halv 9, och jag vill inte jäkta på morgonen så därför går jag i tid.
Ska nog bli riktigt skojsigt imorgon!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0