Svar från frågestunden.

Tänkte att de kanske är dags o svra på frågestunden som var för ett tag sen? ja men då kör vi igång!!

1: vilken är din favofärg?
2: hur träffades du och lesze?
3: vilka 2 är dina favosporter?
4: hur länge har du bloggat?:)
Vilken är din favofärg?
Favorit färg? hmm. Ja du, har ju ingen speciell. Men jag tycker mycket om rött, grått och svart typ.

Hur träffades du och leszek?
Hihi, lång historia, men kan göra den lite kortare. Jag och en vän drog på en fest hos en annan vän. Dit kom Leszek och hans ena bror. Vi började prata lite, sedan började vi träffas mer & mer ( festa tillsammans, kolla på film, bada på nätterna och ibland dagar) och ja, sedan sov jag här i dagar, som blev till veckor. Ja, de var väl så allting börjades. :P

Vilka 2 är dina favosporter?
Gillar inga direkt sporter. Brukar bli hjärntvättad av älsklingen, som älskar fotboll. ;) Men att spela fotboll själv kan vara riktigt kul. Men jag gillar att springa, och att gymma om de räknas? :P ha ha.
Hur länge har du bloggat?:)
Ja du, sedan år 2007 tror jag. Har bara helt enkelt blivit en vana. Skönt och ha någonstans där man kan skriva av sig!

Din favorit rätt?
Jag älskar min pappas köttfärssås, nog det godaste jag ätit! Men tycker också om kött väldigt mycket.
Om du fick välja en kändis att vara för en dag vem då? Varför?
Nja, ska jag vara ärlig så skulle jag nog inte vilja vara någon, men måste jag välja får det nog bli Reese Witherspoon Isåfall. Varför? för att jag tycker hon är en bra skådespelare och riktigt fin! 
:P
Om du fick 10 000 kr vad skulle du göra/köpa för dem då?
Jag är ju en shopaholic, så mest av allt hade jag velat köpa kläder moha. Men nej så självisk ska vi inte vara. Jag hade nog velat resa någontans med min familj.
Vad skriver du helst inte om i din blogg?
För personligt. Som t.ex jag har läst i fleras bloggar, på facebook osvosv.. Typ att när de bråkar med den dom e tillsammans med, så skriver många ut det och pratar om det. Jag och älsklingen har bråkat, japp. Men här eller på facebook skriver jag det defenetivt inte. Ingen förutom jag och han har något med det & göra! SåDäSå! :P Sedan så skadar det våran dotter, om vi skulle bråka för mycket. SÅ det blir inte så mycket bråk för våran del, vi väljer att diskutera om det istället ;)

Hur tror du att personer ser dig?
Jag hoppas ju att dom ser mig som en snäll, glad, positiv och en bra mamma. Men jag har faktiskt ingen aning.
Vad är falskt i dina ögon? Har du nåra ovänner?
Falskt i mina ögon? Ja när personen pratar strunt bakom ryggen på mig, när personen säger en sak till mig, en annan sak till en annna och när de ljuger rakt upp i ansiktet. Sedan finns det säkert massvis mer med saker som e falskt, som jag inte kommer på nu bara. Ja visst är man väl osams med någon. Alltså, jag tycker att är vuxen, och inte behöver vara osams, för det är barnsligt. Men visst har jag människor som jag är oens med, eller som jag sagt upp vänskapen med p.g.a vissa skäl ( som jag inte tänker ta upp här ).. Men ovänner, det är ju mellanstadiet ;)
När åker ni till polen igen?
Vi planerar att åka dit den 23 juni! 
:P
Hur går det och packa in för flytten?
Sorgligt nog så blir det ingen flytt. Vi hade känslan inom oss, att snubben var skum! Och ja det var han. Han hittade en annan lägenhet och flyttade. Fast vi skrivit på papper och allt. Ja de finns människor till allt som sagt.
Har ni några sommarplaner som ni ska göra iår?
Njae, polen den 23 juni & sedan gotland i början på augusti. Sedan mellan allt blire väl och bada massvis, grilla, och leka!  och umgåss får vi inte glömma.

Vad är det bästa med och vara mamma ?
Att vakna upp bredvid världens gladaste unge, hennes leende som skiner. Det är nog en av de bästa sakerna.
& att veta hon är bara våran!.. Sedan när man fårfölja henne dag efter dag, hennes utveckling och allt det. Lära henne saker, se hur duktig hon är med allt. Det är en av de bästa sakerna med henne med. Se henne skratta & flumma. JAg skulle kunna stitta här, natt och dag och bara skriva vad som är de bästa och vara mamma, men ni förstår i alla fall ? :P

Vad fick dig att börja blogga?
Jag minns att jag satt i skolan, och en vän pratade om att hon hade en blogg, sedan blev man själv sugen & sen
hjälpte hon mig och skaffa en.

Hur många unika per dag?
Det varierar. Är kanske inte så jäätte många dock, alltid över 30 personer. Men ibland kan det bli över 100. Ibland över 500. Det variera. Det jag mest har haft dock, är runt 700 ca, om inte lite mer. Men somsagt, det varierar.

Om du fick välja mellan en hemma kväll eller ute kväll vad skulle de bli då?
En hemma kväll med familjen, helt klart. Visst någon gång är det skönt med en utekväll med vännerna. Men det jag väljer först av allt är en hemma kväll med familjen !
söt dotter. När blir hon ett år?
Visst är hon 
;) Den 13 juni.
Vilken är din favorit film?
Har ingen favorit film. Men en film jag sett om och om och om typ tusen gånger är The holidays. Men annars gillar jag allt typ, som är komedi/drama och kärlek. Jag gillar mycket Irene Huss , Beck och Wallander filmer. Sedan Cold case som då är en serie. Men gillar sånna däckare, då de löser mord och händelser!
Vilken är din favorit bok?
Brukar inte läsa så ofta, men när jag väl läser är det Gossip girl som gäller.
Hoppas att de duger, Pusz!

Kommentarer
Postat av: Dina

vad tråkigt att det ska finnas folk till allting.

jag menar det där med flytten :/ men det kanske kommer något ännu bättre snart =) PUSSS<3

2012-05-16 @ 23:59:42
URL: http://jockesfliicka.blogspot.com
Postat av: Daniella Book

Härligt! Jo det är toppen här!:)

Händer idag då?

2012-05-17 @ 11:13:06
URL: http://daniellabooks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0