anonymt.

Fick förresten en fråga förut, som jag såg när jag tittade på kommentarer man fått.
anonym om 120417 ♥:
Man ska helst inte cykla med ett barn under 1 år

Svar: Jag frågade faktiskt min barnmorska innan jag började cykla med nessa, om det var okej och det. Hon sa att självklart är det okej. Eftersom barnsadeln är från 9 kg, vanessa väger ju mer än 9 kg, så det var inga problem. + hon e ju helt stadig och allting, så inget att oroa sig över, om inte barnet skulle vara ostadig, men vem som hellst förstår att man inte cyklar med ett barn som är ostadig.

Kommentarer
Postat av: jessica

Vad folk ska lägga sig i , du vet själv bäst vad som funkar för dig å din dotter :) kram

2012-05-17 @ 13:22:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0