120530


Såhär kan man också sova ;)

Idag har de varit en städ dag! Men det e lite kvar, så som disk, tvätt och det.
men de går fort det. Snuttisen sover, och medan hon sover så tänkte jag slå på en film.
Efter jag tagit den stora disken då.

Var på en lång cykel tur med snuttisen förut. Skulle hämta ut kläder, som jag beställt. Så vi tog en extra lång cykel promenad dit och hem. Prövade klänningen, satt som ett tält! :s .. Så de blir och skicka tillbaka den, usch!

När pappa slutat jobbet så ska han hämta mig och sessan, då blire till Marieberg och handla lite presenter till snuttis, då hon fyller år om två veckor.  
:P kanske kan ta en glass där då också?


Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0