120528 - 1 år och 10 månader.

Här kommer tre bilder som jag var med på i lördags ha ha.



En väldigt bra kväll vare allt.


oh, jag e så förkyld att jag inte vet vad jag heter längre. Fick så igår och har så fortfarande.
Knaprig hals och nyser hela tiden, sedan snuvig och sånt. Hmms. Vädret lurar kanske?

Inte gjort så mycket idag, inte haft någon ork. Storhandlat har  vi dock gjort. oh, vad vi ska börja med nyttigt men ändå jävligt god mat! Hihi.


Imorgon  ska jag och snuttis i alla fall träffa hennes G-mormor i brickebacken. För hon sover hos min morbror.
Eftersom de renoverar hennes badrum & hon orkar inte höra dom hela tiden.
Så blir och äta där, och sedan promenader. Hoppas på bättre väder dock. Men än så länge ska de inte vara regn i alla fall? ett litet plus. Men blir i alla fall & ta bussen dit till brickebacken. Har nästan aldrig tagit bussen med snuttis. Vart jag än ska hare blivit promenad eller cykel.
:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0