120525. ♥♥♥


Igår var det en riktigt skön dag i Västerås! Vi åt god mat, fikade, var ute mycket och lekte&busade och när nessa sov så passade jag på och sola. Men en helt bra dag hade vi igår! Får göras om snart. Så super skönt väder också!!




Runt 7 imorse fick jag ett samtal av pappa & farbror daniel. Min Gammel mormor från pappas sida gick bort i natt :/ det är alltid jobbigt. Hade så bra kontakt och så mycket minnen med henne & min farmor som gick bort för ett par månader sedan. Så självklart känns det jobbigt och väldigt tråkigt. Men min gammel mormor var gammal, hon blev 91 år. Väldigt ovanligt att man lyckas leva så länge. Så jag hoppas att du får det bättre där du är nu och att du hälsar min farmor och gunnar från mig! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0