120523

Imorse var de så mysigt med snuttan. Älsklingen och Elias sov.
Jag o snuttis hade först en liten sångstund och sedan läste vi lite böcker tillsammans.
Så otroligt mysigt! & hon älskart.

:P


Var på den dagliga promenaden förut, så skönt väder!!
Så efter promenaden kom vi till en lekpark där vi lekte som skjjutton! & tog bilder..
Dock med mobilen, skulle haft med mig systemkameran, hade blivit bättre bilder då!
Hon sover nu, när hon vaknar om ett tag, ska hon först få mat, sedan drar vi ut på en cykeltur.
Då stannar vi nog också förbi någon lekpark o leker lite till. Så skönt!
Smörjer dock in henne med solkräm, så hon inte får brännskador i denna värme!
Det är ju nu solen är som värst.

Eftersom de inte blev gymmet idag, så tränade jag hemma.  Med maskinerna jag har.
+ jag sprang förut, tog lång promenad, o sedan blire cykeltur. Brukar dock göra allt detta + gymmet.
Kanske lite för mycket? med tanke på att jag är underviktig.. hmms.
:P

Iaf leszek behövde sova, och vila ryggen så jag lät han göra det.



Hon tyckte det var så skönt och få vädra fötterna lite. Ville nästan ta av henne byxorna, såg så varmt ut. 
:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0