120515


Nu har snuttis börjat äta själv, lite smått. :P
Eller så klart, först börjar jag ge maten, så jag vet att hon får i sig, ha ha.
Sedan får hon äta resten själv. Men hon e duktig, hon kastar inte maten,
utan hon tar skeden direkt till munnen & mumsar på maten.
Duktiga tjejen!!:P Hon gillar det stort också!!♥


Av de pengarna vi fått av farmor..♥så har jag lagt in lite på vanessas sparkonto♥. Lite sparar jag till Polen, ska köpa något riktigt fint där som man kan ha som minne av farmor för alltid!♥De kommer man alltid ha såklart, men ska köpa något som, när man tittar på den/det så tänker man på henne speciellt!♥
Även de pengar jag får tillbaka från skatten ska också in till Polen resan. Känner mig t-ä-ääät, nej skojar bara!



Beställde kläder idag till mig och nessa. Som vanligt ville inte älsklingen ha.:( Ville betala direkt, men gick inte så kommer betala det på en gång de kommer hit.. kontant.. Förut tog de veckor innan man fick deras kläder, men nu tar de bara 2 dagar max? är man en prio kund där nu för att man beställer därifrån så mycket och sköter sina räkningar?

Beställde i alla fall detta, + 3 bodys till nessa och två baslinnen & leggins till mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0