120514



hejhallå, skit väder igen då..
Men hann i alla fall ut på en cykel tur med snuttis, och gym imorse som vanligt, men de gör jag ju 5 dagar i veckan och ja de vet ni..:P  Skulle träffat en vän med hennes dotter, men vädret blev inte så bra, så de får ta och bli en annan dag.



Idag fick jag veta att jag fått en del av farmors arv! ♥


Nu blir det sängen, upp och spinna halv 7 imorgon, yey! :(



Btw, när jag nattade snuttisen förut .. så varje gång jag försökte, fick hon något fnatt och började asgarva.
T.om när hon somnat, så reste jag mig upp, och tänkte gå till sängen, hon tittade till lite och asgarva igen, sen somna hon.. haha så jävla cutie!! Men en tokig liten tjej! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0