120513 - 11 hela månader är du!





Ihelgen har vi haft fullt upp nästan hela tiden. Igår cyklade jag och snuttis till stan och köpa baddräkt till nessa, sedan mötte vi upp beccis, cyklade hem och packade badkläder. Sedan åkte vi till Haga badet, och badade ett tag. Nessa vad rädd i början, höll fast stenhårt i mig, och sedan äääälskade hon det! :P Ville knappt gå upp ens, hehe söta tösen. Sedan gick jag beccis och snuttis till hennes g-mormor, och åt äppelpaj och busade en massa. Sedan hem och där hade grabbarna lagat kött och makaroner, ha ha cute.:P Efter maten, när nessa fortfarande sov efter dagens bravader, så tittade vi på en film och åt lite chips. Sen vaknade snuttis, och då drog vi ut på gården och lekte lite på kvällen. Efter det drog vi hem så nessa kunde få lite kvällsmat, sen vare bara och natta henne och efter det tittade vi på en till film och åt lite gottis till det. Sedan blev klockan mycket, runt 12 något? så vi gick och la oss för att orka dagen efter.


Nessa vaknade som vanligt runt sex, stackars lilla beccis vaknade då med. Ha ha. Älsklingen gick upp med nessa, och jag fortsatte och sova skönt. Sov till åtta i alla fall, då gick älsklingen och la sig, och därefter kom ja in med snuttis, då hade hon somnat ha ha. Så jag gick och la mig en stund igen hihi. :P
Sedan vakna snuttis, blev en hel del bus här hemma, sedan somna hon igen, så trött hon är? verkar jätte sliten och allting... men kanske bero på vädret? iaf.. När hon vakna, fick hon i sig lite mat som jag gjorde till henne, sedan cyklade jag beccis och snuttis till stadsparken där hennes farmor, två farbröder och faster var! :P Så blev lite glass, bus och en massa prat i någon timme typ, sedan drog vi vidare till lekparken och satte oss med elin och hennes familj, en stund. Beccia ville leka & klättra, så jag och snuttis följde med henne dit, och där ville även snuttis leka en massa. Sedan blev snuttis jätte trött, och beccis pappa hade ringt så vi packade våra grejer och cyklade hem, och cykeln strulade så vi fick gå en bit, men beccis pappa fixade cykeln så jag och snuttis kunde cykla hem med en bra cykel igen. Kom hem lite över 6, och här var älsklingen elias matte och peter. Så då fick hon i sig lite gröt, och sedan buuusade dom en massa, sen fick hon i sig lite välling med o snutta på, sen somna hon nyligen.


Nu blir det film med älskling och elias, nyss ätit toast! Dricker sockerfri energidricka, som e väldigt beroende framkallande. Ha de toppen . Pussar! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0