120508



Hejsan. Igår så tog jag en lång promenad med snuttan, lite mer än 8 km.
Vi gick först ut, tänkte gå till en lekpark en bit härifrån,
men sedan blev hon lite gnällig, försökte ta av sig sin mössa(inte varm mössa, men en mössa för solen )
och de fick hon såklart inte, vill inte att hon skadas av solen.
Så jag gav mig inte, och sedan vaggade jag henne i vagnen, och hon somnade.
Då tänkte jag, att istället för att gå hem & bära upp henne och riskera att hon vaknar,
att ta en lång promenad, när jag gått mer än 8 km, blev jag helt slut..
så jag knallade hemmåt, och bar upp henne, men då vaknade hon såklart.
Men då hade hon sovit i en & en halvtimme kanske. Men ändå, sedan dess var hon sååå trött såå,
men hon vägade sova när jag väl försökte få henne o sova vid sju..
Men tror det beror på att de var fullt hus här ..
Matte och älsklingen tittade på fotboll och elias och adam kom precis hem från joggningen. 
Direkt när Adam dragit, så somnade hon typ, runt 9. Senare en vanligt dock.


Nu sover prinsessan, hon e så svårt och få sova nu för tiden,
eller hon vägrar alltid att sova, men ger mig somsagt inte, & tillslut går det.
Tycker hon har blivit lite skrikig på sista tiden, :/


Hon vaknar nog om en timme skulle jag tro, säkert innan. Då blire och ge henne lunch, vid 11 då. Sedan vid tolv  blire och gå till hennes G-mormor, äta god mat och busa en hel del & sedan lång promenad ute.

Just nu fint väder, men skulle bli molnigt efter lunch, runt 13-14 tiden typ. & den sidan jag tittar på har hittils haft rätt varje gång.


Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0