120505 - lördag!


Bjuder på en liten efterbliven bild på mig och älskling!


Igår blev det utgång! :P Snuttisen var hos sin morfar. Tills söndag då. Han ville ha henne, + ikväll blire personal fest på älsklingens jobb & jag ska väl typ med så ja.
I alla fall, efter älsklingen kom hem från jobbet så drack vi lite öl och sedan tog vi en taxi till stan till hans bror.
Lite förfest & sedan vidare till den nya Nattklubben Noise. Helt okej där, den krogen kommer verligen att gå bra för, en bra krog är det. Men det var helt okej kul igår. 20 års gräns är det på fredagar också, vilket som också är bra, istället för små 18 åringar som springer runt å håller på hehe.
Vi åkte hem vid ett på natten, och de blev att vi däcka rätt så snabbt, jag hade liksom vart vaken sen 5 på morgonen till strax efter ett, länge de. ;)


Ikväll, ska ju baby till hans personal fest, dom ska först äta och umgåss, de på jobbet, men sedan ska jag/vi åka upp till stan och möta honom/dom. Då blire antingen Nattklubb Noise igen, eller den andra krogen bredvid, får se. ;)


Saknar dock våran dotter så de skriker om det! fan, varför ska de vara så vårt för gash! hihi träffar ju henne imorgon såklart. Då blire massvis med pussar, absolut! Men de e bra för henne och få lite ensam tid med morfar också, + hon älskart! ♥


Kommentarer
Postat av: Klara

Hej! Hittade dig på Mer-Trafik, vill gärna tipsa om att det har kommit en ny trafikbytessida där man slipper klicka sig fram hela tiden, http://www.maxtrafik.se/?ref=2

Testa gärna, jag tror den blir Sveriges bästa!

2012-05-05 @ 16:34:43
URL: http://argaklara.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0