Ute i vårsolen.







Men så klart hade lilltjejen strumpbyxor under hiho.

Först gick jag iväg och solade, (solarium). Riktigt skönt var det. Sedan kom älsklingen, dottern & nessas farbror, då drog vi iväg till Rosta, gungade lite och tjoade. Sedan tänkte vi äta på Saigon, innan sa älsklingen: tänk om de e stängt, arg man hade blitt " Peter "nej de har dom inte" .. 5 minuter senare när vi kom dit Söndagar : stängt. ooooh, vad arg man blev när man var sååå hungrig. Så vi följde efter Peter, en riktigt omväg, men hem kom vi, en riktigt skön promenad i vår värmen. Men man var så hungrig att man trodde man skulle svimma där borta på gatan alltså. Men när vi kom hem kom nessas farmor och alla farbröder, då beställde vi mat från Solbaren. Nudeltallrik tog jag då. Några åt väl från mcdonalds, men de e ju inte intressant direkt ;p .. I alla fall, jag blev äcklad av maten p.g.a en liten accident.. mindre kul, så jag hann väl äta kanske 4 gafflar eller något liknande, och inte så stora heller. Så ja , får väl se om man får i sig maten sen eller inte, mår fortfarande illa men äter melon nu i alla fall, göttigött.


Men ha en fortsatt trevlig söndag. Söndagar är alltid så deppiga ;s .. Så nu när allt folk har åkt hem så blev man nästan deppig, ha ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0