Limitless...

den filmen såg jag och min sambo nyss! Den är verkligen sevärd, riktigt bra film! Brukar inte gilla sånna filmer typ, men denna är faktiskt en riktigt bra film som gjorde att både jag och min sambo satt helt inne i filmen. Fast jag blev kliad på ryggen av honom hihi. :P



Nuuuuuuu blire lite Gilmore girls avsnitt. Men först en cigg med min älskade man  !! =)


Oooh, vad jag hoppas att stumpan sover hela natten i sin säng, och vaknar på morgonen! Hon gillar inte att sova i sin säng, hon vill sova med oss, men hon kan ju intee få vanan att sova med oss jämt, + att man liksom vill kunna röra sig hur mycket som hellst i sängen, alltså näääär man sover, inget annat ;)


Puuusz och kramisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0