klockan 8.

Godmorgon folket. Vaknade med sessan kvart i sju, inge vidare med tanke på att man knappt sovit i natt, hade svårt och somna, sen somna jag vid ett på natten, och sen vakna vanessa två, klar pigg och stod och prata i sängen, trodde jag drömde förut för hörde henne i mina drömmar med haha, :P sen gav jag henne välling och sedan var hon fortfarande pigg, men nån gång på natten somna hon i alla fall, minns inte när, så jag & hon somna nog samtidigt ungefär. Älsklingen sover fortfarande, han ska få sova i en timme till ungefär, då har han sovit två extra timmar. Sen ska jag gå och lägga mig i två timmar också ungefär, vi gör såhär på helgerna, så att man inte går och är trött hela tiden och så får man vila ut sig lite grann, bara en smart idé. Speciellt när man har en över energisk och pigg beeeeebis! :P


Nåja, nu försöker hon ta datan ifrån mig hela tiden, och klättra på bordet och ja allt, klart hon vill vara hos maaaammmaaa! ♥ Förut åt vi frukost tillsammans som är så otroligt mysigt. Men nu har jag precis diskat, tvättat och vikt tvätt och ska nu leka med henne. Så vi hörs nog senare ! Pussar!  P.s , det bästa med henne är att hon verkar aldrig ge upp! ha ha. :P




Så fin bild, minns när vi tog den.
 Hon var kanske fyra månader ungefär?
och vi var hos hennes farbror och ville ta lite fina bilder på henne! ♥





När jag ser andra bebisar som är runt tre månader, som bara ligger stilla och gör inte ett dugg osvosv, så tänker jag på nessa, för hon var tvärtom... Hon har alltid varit så hoppig, ska med överallt, hon började få stabilt huvud efter inte ens en månad. Och ja allting, hon var kanske som en nyfödd i någon månad men sen blev hon helt tvärtom. Hon har alltid varit överenergisk, sedan dag ett nästan. haha sötis.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken vacker dotter du har!

2012-03-31 @ 08:13:25
Postat av: annika

Hon är moster felicia upp i dagen sim bebis! :-)

2012-03-31 @ 12:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0