i västerås.

Sitterm här hos mamma och dom i västerås, kom hit vid 6 tiden igår. Då blev det mest prat och mys. Men idag så vaknade vi runt halv 8 och då blev det morgon mys. Sedan så sprang jag i 50 minuter, blev typ 6 km. Sedan åkte vi till Erikslund och jag shoppade saker till vårt hem! och sedan fick jag en tröja av mamma, sen köpte jag en tröja till mig själv och så åt vi ute och gick runt lite, och de var jätte mysigt. Nu sitter jag och tittar på cold case och ska väcka sötnosen som sovit lite nu på eftermiddagen. Så att hon kan sova ikväll igen hehe. Hon är alltid såååå glaaad, man blir själv så glad hihi.  Imorgon vid 3 åker vi till Örebro. Oh, vad jag saknar min man ! Fast vi ses varje dag, men ovant att sova borta utan han :c .. Men imorgon ska jag och vanessis pussa på han massor!  PUSS och KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0