120330.

Hejhoppsan sa. Idag har det varit en ganska skön dag. Tränade dunder hårt på gymmet som varje veckodag. Super skönt. Sedan har jag och Vanessa haft det dunder mysigt. Tog lite promenader ute, och  busade lite. Köpte mat på saigon, som jag btw, bara smakade på och sen försvann suget så åt inte så mycket. Men sedan kom en gammal klass kompis hit på besök, :P så hon lekte lite me sessan hihi, och sedan gick vi ut på en till promenad, så sessan & jag har vart ute super mycket denna vecka. Men alltid skönt och bra!:P Sen har jag också stäädat hela lägenheten och fixat. Ätit lite godis har jag med.

Sitter nu och dricker energi dricka, och tittade nyss till sessan som sover. Älsklingen e ute på krogen med sina bröder och vänner. Så han kommer väl hem i natt. Men kul för han och gå ut och umgåss med sina bröder och vänner själv, utan mig moha. ;)


Imorgon blire i alla fall middag hemma hos Nessas morfar, myspys! Sen får vi se vad som händer.


Vettefan hur sessan sover, först lägger man henne i sängen, sen kollar man till henne en stund efter, då ligger hon på andra sidan, där hon först hade sina fötter, hon rör på sig så otroligt mycket, haha lill tjejen! ;)


Massvis med pussar från lilla familjen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0