120329

Idag gymmde jag runt 9 som alla torsdagar eftersom dom öppnar  lite senare än vanligt. Var klar och allt vid halv 11 tiden, och runt 11 åt lilla nessis, sen gick vi ut och mötte mormor, gick en omväg till biltema och sedan city gross. Sedan hem till mormor, sammanlagt en mil kanske? eller mer t.o.m.. Promenaderna tog runt 2,5 timmar. :P  Sedan åt vi kyckling hos nessas g-mormor och busade en massa. Sedan gick vi till willys och träffade Amaal, pratade en massa, tog en promenad och sedan stack jag och nessa hem. Då kom hennes farmor, faster och farbror. Blev lite fika och de drog nyss, ska alldeles strax ställa mig och laga mat åt älsklingen som kommer hem om halvtimme-timme. Sedan kommer nog snuttis somna lite extra tidigt och då blire nog film mys med min sambo skulle jag tro! Fredag imorgon, det gillar vi!! :P


PUSZ!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0