120326

Hejsan. Idag blev det morgon mys med sötnosen min, åt mat och busade lite. Sedan tog vi en promenad upp till stan, busade lite påvägen. Jag köpte ett par skor till mig, eftersom mina börjar typ gå sönder, och har bara en massa vinterskor annars. Sedan köpte jag en fin duk till vårt hem, och lite barnmat. Sedan gick vi iväg till ump, där träffade jag Elin & hennes son, de och en till skulle ut på promenad, så hängde med dom. Jag var trött och sliten, kändes de som, gick typ som en zombie. =) Träffade även Linus och Sandra på stan, så man fick snacka lite med dom och så, de var riktigt trevligt. Sedan skulle jag och nessa egentligen träffa en men blev inte av, så jag och nessa tog en promenad hem istället. Åt mat, och myste lite. Sedan på med kläderna igen, och ut till lekparken, där vi lekte, gungade och åkte rutchekana elle va de nu heter? sedan blev det iväg till affären och köpa mjölk, sen hem och busade resten av kvällen tills nessis pappa kom hem. Hon var helt trött och sliten av dagen så hon somnade runt 8, och sover förmodligen resten av kvällen.

Jag ska titta färdigt på Gilmore Girls och sedan blir de sängen eftersom det är upp halv 6 imorgon och köra spinning, go for it!


Massvis med pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0