120305 ♥

Lilla hjärtats tredje tand på väg ut! :P Tror det är därför hon fortfarande e lite dålig, men hon e på bättringsvägen... elle ja ordentligt. Hon är nästan frisk nu, bara lite jobbig hosta och snorig. Hon har vart sjuk i en vecka så de har varit lite jobbigt förståss.



Idag har jag och lill tjejen umgåtts med pappa. Sedan har jag städat hela lägenheten förutom köket som jag nog tar imorgon. Sedan busat en hel del med stumpan och sånt. Hon sov typ heeela förmiddagen idag, men de e ju för att hon fortfarande inte e heelt kry än, men snart så, snart så. :P Då blir det massa lek & bus som man inte kunnat göra ordentligt..

Ska mysa lite med min älskling nu innan det e läggdags för oss, ny dag imorgon! Spinning halv 7, yey! eller något .. Jobbigt men känns jävligt bra efteråt.



Så på onsdag åker jag och Vanessa till mamma och c.o. i Västerås.. Det blir nog riktigt kul och mysigt, det ända problemet är hur fan jag ska kunna sova utan min man? Sovit i samma säng exakt varje dag från den 7 februari 2011 liksom, så kommer bli skit tungt, fast vi bor tillsammans ju.. Men ska sova där tills fredag, pappa skjutsar dit oss, så snäll som han är, och sen åker vi hem med mamma och allan.  Det blir nog bra. :P


Masssvis med pussar! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0