120304

Så synd om sötnosen som fortfarande är sjuk. Jääätte hes och hostar jätte mycket. Ingen feber dock, vilket är bra. Men ska ringa barnavårdcentralen imorgon så de kan kolla upp henne i alla fall, hon har blitt jätte gnällig och det  :c på kvällarna bara dock, hon som alltid var glad och sprallig, men de går nog över när hon blir frisk! :P


I fredags följde jag med pappa till Marieberg, han handlade lite möbler till sig och jag handlade lite grejer till vanessis! :P




I lördags köpte jag och älskling en ny möbel hem, en vit skit glansig! Som vi har under tvn, typ tv hylla, men våran tv hänger ju, men de ser skit bra ut!  Sedan gjorde vi inte så mycket, mös med hela familjen bara!  Hon somnade tidigt, men vaknade klockan tolv och var vaken till två, värsta natten hittils.

Idag tog vi en promenad i det fina vädret till älsklingens mamma och hans bröder&syster, satt där i ett par timmar. Jag var så trött så satt typ och sov det mesta av tiden.. Sedan så har vi myst med våran söta lilla sjukling. & nu ska ja titta på Gilmor Girls.. & hoppas på att sötnosen sover bättre i natt och vaknar pigg & glad imorgon!!  :P

Funderar även på att åka med Vanessa till Västerås till mamma och c.o. och sova där i en eller två nätter, typ åka på tisdag? det vore kul och få umgås lite med dom och så och mamma är ändå hemma så då har man sällskap, för älsklingen jobbar ju ändå hela dagarna :/ ..Men måste få skjuts dit först isåfall, kan ta tåget hem men vill åka bil dit.


Beställde också kläder igår :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0