120603

I helgen har vi haft fullt upp ändå...
Igår bjöd vi nessas morfar och farbror elias på käk som jag och älsklingen lagade.
Det blev kött med fullkornsris och grönsaker. Dock gjorde jag köttet & riset och älsklingen grönsakerna ;)
Men jag älskar och laga mat så det blev bra teamwork! ;)
han satt säkert här i ett par timmar och busade med Nessa och pratade en hel del om allt!
Sedan vid 5-6 drog han hem. Då kom älsklingens faster från polen hit, med hans mamma, bror & syster.
Så blev lite fika och det & bus med nessa såklart!
Sen blev de lite gottis på kvällen och film mys!

Idag så gick vi tidigt till hästhagen, runt 9-10 på morgonen. För älsklingen och Elias skulle spela på fotboll.
Dock har dom träningsvärk som satan i gatan, hihi otränade! Sedan kom vi hem, och nessa sov så gott. När nessa vaknade gav vi henne mat och åkte till hennes farmor där folk var. Kom dit till typ 2 tiden så blev lite käk.
När nessa somnade runt 4 la vi oss med henne och sov, grymt skönt!
Kom hem runt 7 tiden.



Jag och älsklingen tänkte att nessa kanske bara behöver sova en gång om dagen, så vi provade igår. Men nejnej.
hon somnade förståss sju, men vaknade 11 och var vaken tre timmar -.- .. Jag råkade dock somna tillsut så älsklingen fick söva henne :$ .. Men aa, så får fortsätta med att hon ska sova två gånger om dagen innan läggtiden.


Ska se den nya American Pie nu och kanske äta lite gottis. Hörs sen. Pussar!




Vilket väder vi har i sverige då .. SVerige kommer nog bli ett kallt land.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0