1 juni 2012!

och snart fyller lillstumpan år!! och nästa helg ska vi ha hennes kalas som kommer bli rätt stort. Inte som dopet, men nästan. =)


Igår så blev jag och snuttis hembjudna till Amaal. Hon bjöd på kladdkaka , vilket nessa älskade så enormt!
Mmm, säger hon alltid när hon ser något gott, haha sötan. Så vi var där i kanske en-två timmar. Sedan drog vi ut på en pormenad, och tillslut, somnade söta lilla nessis! Så blev en hel del prat vilket var mysigt.



Idag har de inte hänt så mycket då de har regnat hela dagen -.- Hann i alla fall till affären.

Sedan ringde pappa, och eftersom min mobil gick sönder, fast jag lagade den för inte så länge sedan. Samsung Galaxy s2 = skräp mobil! Så åkte jag han och nessa till Siba och handlade en ny mobil till mig. Jag förlängde ett abonnemang jag har. + att pappa ville bjuda på försäkringen fast jag sa att han inte behövde först, men han e för för för snäll och go!

Sedan har man bara umgåtts och snackat med elias och älsklingen som kom hem klockan 7, och lekt en massa med snuttan! Hon e så go, får inte gå ut och röka i balkongen för hon tror att jag ska gå :( hon blir livrädd. Blev ju själv tårögd och allt, så jag rökte inte förns älsklingen kom hem. Hon är så mammig, men ändå pappig ibland ;)?


Skulle till västerås imorgon, men blir inte av, får se vad som händer :) Puuuszar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0