20 frågor. ♥


1. Värsta känslan?
Svar: Att bli sviken.

2. Bästa känslan?
Svar: Kärlek och när man gjort nånting bra.

3. Din första tanke när du tittar dig i spegeln på morgonen?
Svar: "oh fyfan inte du igen ;) "

4. Vilken ringsignal har du på mobiltelefonen?
Svar: D-A-D -Laugh ´n´A 1-2.

5. Vad har du på väggarna i ditt sovrum?
Svar: Blåa tapeter. Tavlor. Tre typ upphängda hyllan eller vad man ska kalla, på två av dom står det en massa nallar på ( som nessa fått under sin tid ) och på den andra upphänga hyllan så är det alla hennes behövande grejerna ( blöjor, våt servetter, salvor, nagel sax m.m ) =)

6. Vad har du under sängen?
Svar: en mumie.

7. Ser på?
Svar: Just nu tittar jag faktiskt lite smått på Cold Case.. ;)

8. Lyssnar på?

Svar: ingenting just nu. Men musik smaken är helt blandat.

9. Har du någonsin vart riktigt kär?
Svar: Självklart. Det är jag nu, fortfarande fast vi vart tillsammans i ett och ett halvt år den 28 jan och förlovade ett år den 27 feb. jag älskar verligen min fästman! !♥


10. Skriv nåt smart!
Svar: jag är smart.

11. Om du fick träffa vem du ville, död eller levande, vem?
Svar: huh. Har ingen idol, ingen favorit, ingenting! Om inte kanske ... Johnny depp? han alla strävar efter. kanske James Lafferty också och hela dedär teamet i oth. Sedan kanske man vill träffa... äsch vet inte, är så sämst på namn och allt. men det finns en hel del skådespelare som jag ändå skulle vilja träffa, men kommer inte på något nu! =)

12. Vad stod det i ditt senast mottagna sms?
Svar: <3

13. Vad vill du bli när du blir stor?
Svar: oh, tycker jag är tillräckligt stor för att kunna svara på den frågan. Jag är ju utbildad till barnskötare. Men är just nu mamma ledig. Vet faktiskt inte vad jag vill jobba med sen.♥

14. Hur skulle dina vänner beskriva dig?
Svar: huh... Glad, sprallig ( var det mer förut dock ) , Positiv, snäll, rolig och ja, ingen aning... men antar detta i alla fall =)

15. Vilket är ditt lyckligaste ögonblick?
Svar: När jag födde våran raring. Den 13 Juni 2011, klockan 02.21.

16. Vad skulle du vilja vara världsmästare i?
Svar: Att dansa. Kan typ inte dansa, jo ibland men onycktert och bara med killen. Men vill kunna dansa allmänt också, och snyggt.

17. Vilken kroppsdel klarar du dig utan?
Svar: No idea faktiskt? o.O börjar tycka mer om kroppen nu än förr faktiskt, kanske är för att jag tränar? t.o.m smalare nu än innan graviditeten, det är stort för fick ju prinsessan för nästan 7 månader sedan.

18. Vilken superhjältekraft vill du ha?
Svar: Flyga eller osynlighet. Bara kan försvinna när man känner fört =) men hellst både och... eller ... läsa andras tankar när jag känner fört. Känner jag mig osäker på vad folk tycker och lite sisådär, så skulle jag kunna läsa vad tankarna är, men om tankarna skulle vara negativt så skulle man kanske bara må dåligt? så kanske bara skita i vad andra tycker eller vad man trooor dom tycker, och sedan leva sitt liv fullt? :P

19. Vad är du beroende av?
Svar: Kärlek, mobiltelefonen ( lika som många andra ;)) , och cigg ( tyvärr ) ..

20. Vad skulle du ta med dig till en öde ö?
Svar: Min fästman och våran dotter! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0