Tand nummer 1, påväg!

Hejhej , elly och vanessa hära ;)


Vanessa är så glad över en grej som hon gärna vill berätta "heskjhfkjesfkksjdhfdskhfdsk" ?!



Översättning : Jag håller på att få två tänder! =) "


Exakt! Det är mammas tjej där. Jag trodde hon aldrig skulle få tänder ha ha, för vissa barn är senare med det än andra, läst att vissa får sin första vid 9-10månader .. Men idag så började hon äta på min hand, och jag tyckte de stack till, tänkte "fan har hon i munnen?" sen kollade jag igen och kände, jaaavisst! Det var ju en liten söt tand som stack ut!!! =)=) T.o.mtvå kändes det som, om den inte är jävligt stor dock xD 

Puss på stjärten. ;)

Kommentarer
Postat av: Mamaizon

Supertjusig blogg! ^^,



Ta gärna en titt in i min blogg oxå så du inte går miste om nåt!

Bloppisar

Shopping

Inredning & Design

Vardagslivet som den spralliga rockabilly bruden i den propra skruden! Med barn, man & katt som bjuder de flesta på ett gott skratt!

Musik

Och mycket mycket mer!

Hoppas vi ses! ^^,



♥//Mamaizon

http://nattstad.se/mamaizon

2012-01-14 @ 09:53:41
URL: http://nattstad.se/mamaizon

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0