suck..

okej, nu måste jag få yttra mig lite ... är ganska... eller väldigt arg och förstår inte hur folk tänker ibland ..

Gick in på en f.d väns blogg förut.. Brukar gå in på den nån gång ibland när man inte har något att göra. Då ser jag att hon har fått en kommentar och den personen som kommenterade skrev mitt namn .. och min f.d vän gjorde ett sv på tal, såklart. Det hade ju jag med gjort.  Men grejen är den att jag inte har gjort någonting. Jag har ett barn, va skulle jag tjäna på att skriva en massa elaka saker till någon jag är osams med? visst.. vi är osams.. Men vad skulle jag tjäna på att skriva elaka saker till dig? jag förstår inte. Jag svär på min dotter att jag absolut inte har gjort någonting, och hon betyder allt för mig så jag skulle knappast ljuga. Men men, visst, du får tro på vad du vill, för jag vet vad jag gjort och inte gjort, och detta har jag absolut inte gjort. Jag tycker det är onödigt och man tjänar ingenting på det. Visst hade man vart fjorton år och omogen hade man säkert gjort något liknande, men jag är 21 år och mamma till en 7 månaders bebis! Tror du/ni att de första jag tänker på när jag stiger upp på morgonen "oh måste in på hennes blogg och skriva lite elaka saker, har ändå inget  vettigare för mig" ? nej de första jag tänker på är om vanessa mår bra,  är hungrig , sen blöjbyten, sen d-vitamin. Jag har knappt tid med datan längre :s väldigt sällan. Jag kan hinna skriva blogg ibland och så, men Vanessa behöver mycket uppmärksamhet. Min mobil är på laagning sen längesen tillbaka så jag använder en gammal mobil som knappt har någon internet, därför kan jag inte kolla bloggar där heller. Okej, nu har jag fått försvara mig. Men jag säger det en gång till, som jag skrev som försvar i din blogg alltså : kolla upp ip, så märker du att det inte var jag som skrev elakt i din blogg "..Du kommer märka att det inte alls är samma IP nummer.  Sen får du tro vad du vill, vill du tro negativt , varsågod! Men säger en gång till, jag har aldrig i hela mitt liv gjort något dumt mot dig, som skrivit onödiga grejer i din blogg eller någonstans  så fort vi blivit osams. aldrig.. Det har varit tråkigt ja, men tjänar tyvärr ingenting på att göra en annan människa ledsen, tyvärr.. Men tro vad du vill, bara ganska jobbigt att du ska tro sånt om mig, vi var somsagt en gång i tiden bästa vänner.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0